Saturday, April 19, 2014

Spring beauty must-haves:


Hi guys :)
How are you? Today I've a beauty post for you, I don't do many beauty posts because I feel more comfortable to talk about fashion that beauty, but like any girl, I have my favourite products. 
Here I'm showing you the beauty products I think are essencial for spring time. For me it is all about making my make up on place and smelling good.
Hope you enjoy it.

----

Olá pessoal :) 
Como estão? Hoje tenho um post de beleza para vocês, eu não faço muitos posts de beleza, porque sinto-me mais à vontade para falar sobre moda do que sobre beleza, mas como qualquer mulher, tenho os meus produtos favoritos. 
Aqui vou mostrar-vos os produtos de beleza que considero essenciais para a primavera. Para mim, é fundamental manter a maquilhagem no lugar e cheirar bem. 
Espero que gostem.




1. Urban Decay chill makeup setting spray: Will help you to keep your make up in place all day long without smudging. It's great for the warmer seasons.
----
Vai ajudar-vos a manter a vossa maquilhagem no lugar durante todo o dia, sem manchas. É ótimo para as estações mais quentes.


2. Avène Cold Cream Hand Cream: Any hand cream: mine is  an ultra-moisturizing hand cream to nourishing my super dry hands.
----
Qualquer creme para as mãos: o meu é um creme de mão ultra-hidratante para nutrir minhas mãos super secas.


3. The body shop body butter: As you may already know... this body butters are all I tend to use to moisturize my body, and I love this blueberry scent...
----
Como você já deve saber ... estas manteigas corporais são tudo que eu uso para hidratar o meu corpo, e eu adoro este perfume de  mirtilo ...


4. Too faced primed and poreless: I love this primer... It helps to reduce my pores  and it stays in place all day. 
----
Eu amo este primer ... Ajuda a reduzir meus poros e permanece no lugar durante todo o dia.

5. Sleek face form: This little palette is only 13€ and it is all in one: has highlighter, blush and bronzer in this little compact palette. It also has 3 tones: light, medium and dark... mine is the light one.
----
Esta pequena paleta fica a apenas 13 € e é tudo em um: tem highlighter, blush e bronzer nessa pequena paleta compacta. Tem também três tons: claro, médio e escuro ... o meu é o claro.

6. Your favourite lip balm and your favourite perfume.


Xoxo, Fashionalatic.


23 comments:

  1. Great products. These body butters are the best! Keep in touch.

    Allthingsglitterandbeauty

    ReplyDelete
  2. The body shop body butter is my all time fav
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  3. Baby Lips and Sleek <3
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I really want to try the sleek brand !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a great brand with really nice prices :)

      Delete
  5. Hi,

    Lovely post! Your blog looks amazing! <3

    Check out my latest post :
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/04/shopping-haul-romwe.html

    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?

    Follow me & I'll follow you back.. x

    Love,
    ThatGirlFromColombo

    ReplyDelete
  6. does the Avene work well? I also have dry hands so I am looking for a good hand creme! love the product review :)
    thanks for visiting my blog!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. For me is the best hand cream I've ever tried :)

      Delete
  7. Replies
    1. De nada Maria... Ainda bem que gostaste.

      Delete
  8. Parecem ser óptimos produtos :)

    ReplyDelete
  9. Valew pelas dicas linda!!!

    http://drunksforfashion.blogspot.com/
    Insta: drunks4fashion
    beijo beijo

    ReplyDelete
  10. Love the body butters from The Body Shop, my favorite is Mango though.
    http://thekontemporary.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. nice product
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  12. babylips!! always love that lip product <3 <3

    ReplyDelete
  13. Great post! i love the babylips!
    http://iloveitlikethat.blogspot.com/

    ReplyDelete